Operatiuni Registrul Comertului

 Transfera responsabilitatea catre noi

Operatiuni Registrul Comertului

 Transfera responsabilitatea catre noi

N

infiintare PFA - persoana fizica autorizata

N

infiintare intreprindere individuala autorizata

N

infiintare intreprindere familiala

Documente necesare autorizarii PFA
  • Verificarea disponibilitatii /rezervare – sunt necesare 3 denumiri 
  • Cerere de inregistrare 
  • Anexa I – inregistrare fiscala 
  • Procura – activitate – sediu profesional, sedii secundare 
  • Carte de identitate / pasaport (copie) 
  • Declaratie pe propria raspundere privind activitate desfasurata 
  • Document de atestare a dreptului de desfasurare a activitatii – sediu profesional sau punct de lucru 
  • Speciment de semnatura 
  • Aviz din partea asociatiei de proprietari privind acceptarea acestora pentru desfasurarea activitati profesionale / punctului de lucru 
  • Declaratie  desfasurare a activitatii de catre sot sau sotie 
  • Declaratie pe propria raspundere pentru patrimoniul de afectatiune 
  • Certificate / atenstate / diplome care dovedesc pregatirea profesionala 
Infiintare intreprindere individuala
  • Verificare disponibilitate – 3 variante de nume 
  • Cere de inregistrare 
  • Anexa I – inregistrare fiscala 
  • Procura – activitate – sediu profesional, sedii secundare 
  • Actul de identitate & pasaport a titularilor intreprinderii 
  • Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor legale pentru desfasurarea activitatii 
  • Aviz din partea asociatiei de proprietari privind acceptarea acestora pentru desfasurarea activitati profesionale / punctului de lucru 
  • Specimentul de semnatura – titularul intreprinderii 
  • Aviz din partea asociatiei de proprietari privind acordul de desfasurare a activitatii 
  • Declaratia sotului sau a sotiei de desfasurare a activitatii in cadrul intreprinderii 
  • Aviz din partea asociatiei de proprietari privind acceptarea acestora pentru desfasurarea activitati profesionale / punctului de lucru 
Autorizarea intreprinderii individiuale
  • Verificare disponibilitate – 3 variante de nume 
  • Cere de inregistrare 
  • Anexa I – inregistrare fiscala 
  • Procura – activitate – sediu profesional, sedii secundare 
  • Actul de identitate & pasaport a titularilor intreprinderii 
  • Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor legale pentru desfasurarea activitatii 
  • Aviz din partea asociatiei de proprietari privind acceptarea acestora pentru desfasurarea activitati profesionale / punctului de lucru 
  • Modelul de semnatura – reprezentantul intreprinderii 
  • Acord de infiintare incheiat de membrii familiei 
  • Aviz din partea asociatiei de proprietari privind acordul de desfasurare a activitatii 
  • Declaratia sotului sau a sotiei de desfasurare a activitatii in cadrul intreprinderii 
  • Aviz din partea asociatiei de proprietari privind acceptarea acestora pentru desfasurarea activitati profesionale / punctului de lucru 

Contacteaza-ne!

Ofera-ti sansa sa cunosti modul in care lucram! Scrie-ne problema/necesitatea/sau intrebarile tale!

0730055730

Luni - Vineri / 09:00 - 17:00

Strada Bibescu Vodă 2, P5, Bucuresti

office@txc.ro

CATEGORIE SERVICII

GDPR

4 + 5 =

Clienti multumiti